Velkommen til Nina`s verden

Re-design Gjenbruk Shabby chic Vintage

torsdag 26. januar 2012

Hvite fjær & hjerter

Nå er det lille firmaet Hvite fjær & hjerter registrert,
så nå synes jeg at jeg fortjener og si ....HURRA...for oss. :))
Hvite fjær står for min kjæreste søster og hjerter står jo 
selvfølgelig for meg, hjerter er jo på (nesten) alt som går utfra
dette hjemmet.

Ikke lenge igjen før butikken står ferdig og jeg er kjempeklar <3
Så hvor tror dere mannen i huset befinner seg igjen om dagene???
SNIKKERBUA, eller FURTEBUA som han kaller den, haha.

I går ble jeg ferdig med speilkommoden, men usikker på hvor den
havner i huset, har satt den til salgs for har egentlig ikke
plass til den. Nå står den i stua, ser ikke helt dumt ut, så den står fint om den ikke
blir solgt:)


Mannen er blitt besatt av pyntestiger, så her ser dere
den som var ferdig i går, den får nytt hjem på Lindås <3

Jeg synes de er kjempesøte :)
Venter fortsatt på min egen hehe.

I dag skal vi ha familiebesøk, en forsinket bursdag til Markus, hadde bare
ikke funnet riktig tid til den enda med alle valpene i hus.
Ikke hadde vi hatt plass heller.
Men i dag er den endelig her, med mannens snaddergode
hjemmelagde våruller, kake og kaffi. mmmmmm
gleder oss.

Ha en fortreffelig dag
Klemmer
Nina


Ingen kommentarer: